
Suarez wordt derde in de strijd om de Gouden Loekie
19-12-2009 algemeen
Het is Suarez niet gelukt om de jaarlijks uitgereikte Gouden Loekie in de wacht te slepen. De Uruguayaan die in de reclame van Beter Horen speelt werd derde. De winnaar van de Gouden Loekie 2009 is geworden Heineken met `walk -in fridge`.
Suarez speelt in de reclame dat hij een gehoorapparaat komt halen die ervoor zorgt dat hij het irritante gefluit niet meer hoort. Als de verkoper tegen Suarez zegt dat hij even op de bank moet plaatsen nemen zodat hij wat apparaten kan pakken, zegt Suarez: "Op de bank? Suarez gaat nooit op de bank zitten!"
Gerelateerde artikelen


Vrouwen gevoeliger voor geluid dan mannen
28-04-2025 algemeen , onderzoek & wetenschap
Lees artikel: Vrouwen gevoeliger voor geluid dan mannen
Geen subsidie meer voor GGZ-inloop voor doven en slechthorenden in Ede
24-04-2025 algemeen , samenleving & maatschappij
Lees artikel: Geen subsidie meer voor GGZ-inloop voor doven en slechthorenden in Ede
Beter luisteren met wiebelende vingers
24-04-2025 algemeen
Lees artikel: Beter luisteren met wiebelende vingers
Zo zing je het Wilhelmus in Nederlandse Gebarentaal
23-04-2025 algemeen , samenleving & maatschappij
Lees artikel: Zo zing je het Wilhelmus in Nederlandse Gebarentaal
30+ en studeren? Hopelijk binnenkort mét tolk
23-04-2025 algemeen , onderwijs , samenleving & maatschappij
Lees artikel: 30+ en studeren? Hopelijk binnenkort mét tolk
Nog geen beroepskeuze gemaakt? Word schrijftolk!
17-04-2025 algemeen , communicatie & media , onderwijs , samenleving & maatschappij
Lees artikel: Nog geen beroepskeuze gemaakt? Word schrijftolk!
Zo begrijp ik jou: tips voor sportcoaches van dove en slechthorende kinderen
15-04-2025 algemeen , kinderen , samenleving & maatschappij
Lees artikel: Zo begrijp ik jou: tips voor sportcoaches van dove en slechthorende kinderen
#EveryChildAFamily: Fynn (10) helpt andere dove kinderen
10-04-2025 algemeen , samenleving & maatschappij
Lees artikel: #EveryChildAFamily: Fynn (10) helpt andere dove kinderen
Reacties