
Suarez wordt derde in de strijd om de Gouden Loekie
19-12-2009 algemeen
Het is Suarez niet gelukt om de jaarlijks uitgereikte Gouden Loekie in de wacht te slepen. De Uruguayaan die in de reclame van Beter Horen speelt werd derde. De winnaar van de Gouden Loekie 2009 is geworden Heineken met `walk -in fridge`.
Suarez speelt in de reclame dat hij een gehoorapparaat komt halen die ervoor zorgt dat hij het irritante gefluit niet meer hoort. Als de verkoper tegen Suarez zegt dat hij even op de bank moet plaatsen nemen zodat hij wat apparaten kan pakken, zegt Suarez: "Op de bank? Suarez gaat nooit op de bank zitten!"
Gerelateerde artikelen


Duits project wil ondertitelde radio-uitzendingen mogelijk maken
05-06-2025 algemeen , communicatie & media , techniek & ontwikkeling
Lees artikel: Duits project wil ondertitelde radio-uitzendingen mogelijk maken
KNO-artsen oefenen operatie met 3D-geprint bot
03-06-2025 algemeen , gezondheidszorg , onderzoek & wetenschap
Lees artikel: KNO-artsen oefenen operatie met 3D-geprint bot
Gehoorverlies komt vaker voor bij mensen die zich eenzaam voelen
28-05-2025 algemeen , hoorproblemen , onderzoek & wetenschap
Lees artikel: Gehoorverlies komt vaker voor bij mensen die zich eenzaam voelen
Tolken aanwezig bij festival Zwarte Cross in de Achterhoek
26-05-2025 algemeen
Lees artikel: Tolken aanwezig bij festival Zwarte Cross in de Achterhoek
Nog één keer door het hoofdgebouw van doveninstuut Sint-Michielsgestel
22-05-2025 algemeen , onderwijs , uit- en thuistips
Lees artikel: Nog één keer door het hoofdgebouw van doveninstuut Sint-Michielsgestel
Boekentip: ‘Als oren niet horen’ van Geeske van Voorthuijsen
21-05-2025 algemeen , communicatie & media , interview , uit- en thuistips
Lees artikel: Boekentip: ‘Als oren niet horen’ van Geeske van Voorthuijsen
Nu te zien: Deaf President Now!
19-05-2025 algemeen , samenleving & maatschappij , uit- en thuistips
Lees artikel: Nu te zien: Deaf President Now!
Doe mee: onderzoek naar ondertiteling van streamingdiensten
15-05-2025 advertorial , algemeen , communicatie & media , onderzoek & wetenschap
Lees artikel: Doe mee: onderzoek naar ondertiteling van streamingdiensten
Reacties