
Doven moeten langer wachten bij KPN
30-12-2009 algemeen
De kwaliteit van de teksttelefoonservice voor doven van het telecombedrijf KPN loopt terug. Het bedrijf haalt de gewenste responstijd niet, naar eigen zeggen als gevolg van een gebrek aan personeel. Doven en slechthorenden moeten daardoor langer wachten voordat zij via de teksttelefoon contact kunnen opnemen met bijvoorbeeld de dokter.
Meer lezen? Het volledige artikel is te vinden op de website van de Volkskrant.
Auteur: Merijn Rengers
Bron: Volkskrant.nl
Gerelateerde artikelen


Vrouwen gevoeliger voor geluid dan mannen
28-04-2025 algemeen , onderzoek & wetenschap
Lees artikel: Vrouwen gevoeliger voor geluid dan mannen
Geen subsidie meer voor GGZ-inloop voor doven en slechthorenden in Ede
24-04-2025 algemeen , samenleving & maatschappij
Lees artikel: Geen subsidie meer voor GGZ-inloop voor doven en slechthorenden in Ede
Beter luisteren met wiebelende vingers
24-04-2025 algemeen
Lees artikel: Beter luisteren met wiebelende vingers
Zo zing je het Wilhelmus in Nederlandse Gebarentaal
23-04-2025 algemeen , samenleving & maatschappij
Lees artikel: Zo zing je het Wilhelmus in Nederlandse Gebarentaal
30+ en studeren? Hopelijk binnenkort mét tolk
23-04-2025 algemeen , onderwijs , samenleving & maatschappij
Lees artikel: 30+ en studeren? Hopelijk binnenkort mét tolk
Nog geen beroepskeuze gemaakt? Word schrijftolk!
17-04-2025 algemeen , communicatie & media , onderwijs , samenleving & maatschappij
Lees artikel: Nog geen beroepskeuze gemaakt? Word schrijftolk!
Zo begrijp ik jou: tips voor sportcoaches van dove en slechthorende kinderen
15-04-2025 algemeen , kinderen , samenleving & maatschappij
Lees artikel: Zo begrijp ik jou: tips voor sportcoaches van dove en slechthorende kinderen
#EveryChildAFamily: Fynn (10) helpt andere dove kinderen
10-04-2025 algemeen , samenleving & maatschappij
Lees artikel: #EveryChildAFamily: Fynn (10) helpt andere dove kinderen
Reacties