
Doven moeten langer wachten bij KPN
30-12-2009 algemeen
De kwaliteit van de teksttelefoonservice voor doven van het telecombedrijf KPN loopt terug. Het bedrijf haalt de gewenste responstijd niet, naar eigen zeggen als gevolg van een gebrek aan personeel. Doven en slechthorenden moeten daardoor langer wachten voordat zij via de teksttelefoon contact kunnen opnemen met bijvoorbeeld de dokter.
Meer lezen? Het volledige artikel is te vinden op de website van de Volkskrant.
Auteur: Merijn Rengers
Bron: Volkskrant.nl
Gerelateerde artikelen


Google gaat nu ook liplezen
02-12-2016 algemeen
Lees artikel: Google gaat nu ook liplezen
ABN AMRO start met hypotheekadvies in gebarentaal via webcam
19-09-2016 algemeen
Lees artikel: ABN AMRO start met hypotheekadvies in gebarentaal via webcam
Tolkcontact-app: telefoneren voor doven en slechthorenden
18-05-2016 algemeen
Lees artikel: Tolkcontact-app: telefoneren voor doven en slechthorenden
Jan Kees de Jager: ‘Ook met KPN Teletolk verbinden we Nederland’
31-03-2016 Video
Lees artikel: Jan Kees de Jager: ‘Ook met KPN Teletolk verbinden we Nederland’
Jan Kees de Jager: `Ook met KPN Teletolk verbinden we Nederland`
31-03-2016 algemeen
Lees artikel: Jan Kees de Jager: `Ook met KPN Teletolk verbinden we Nederland`
Smartphone wordt steeds slimmer
02-03-2016 algemeen
Lees artikel: Smartphone wordt steeds slimmer
Video app een succes bij doven
18-10-2015 algemeen
Lees artikel: Video app een succes bij doven
Voicemail straks ook te lezen op iPhone
15-08-2015 algemeen
Lees artikel: Voicemail straks ook te lezen op iPhone
Reacties