Ouders actief voor tweetalig onderwijs

04-12-2014 algemeen

Op donderdag 20 november 2014 verscheen er een brief in gebarentaal op internet. In de brief vragen de ouders aandacht voor de volwaardigheid van de Nederlandse Gebarentaal en het belang van het gebruiken van deze gebarentaal voor hun kinderen.

Horende ouders van dove kinderen doen een oproep aan professionals die werken met dove/slechthorende kinderen en kinderen met een CI.

De ouders hebben een aantal professionals gevraagd om hun reactie, waaronder prof. dr. Beppie van Bogaerde. Hieronder kun je haar reactie bekijken.

Wat is jouw reactie op deze oproep?


Reacties

Er zijn nog geen reacties Reageer

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Gerelateerde artikelen

Doof.nl maakt gebruik van cookies.

We gebruiken noodzakelijke cookies om onze website goed te laten werken.

Met jouw toestemming plaatsen wij statistische cookies die worden gebruikt om de website te testen en te verbeteren. De gegevens die we verzamelen zijn altijd anoniem.

Als je marketingcookies accepteert, wordt bij het afspelen van video's die wij via YouTube op onze site plaatsen informatie over jouw gebruik van onze site gedeeld met YouTube, voor social media, adverteren en analyse.

Lees meer

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Lees meer

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Lees meer

Onze website maakt zelf geen gebruik van marketingcookies. Bij het afspelen van video's die wij via YouTube op onze site plaatsen, worden wel marketingcookies geinstalleerd. Je kunt deze marketingcookies uitzetten, maar dan kun je de video's mogelijk niet meer afspelen.