Actie voor gehoorverlies: maak een gehoorinvestering

02-03-2017 hoorproblemen , samenleving & maatschappij

De World Hearing Day wordt elk jaar op 3 maart gehouden om het thema ‘gehoor’ onder de aandacht te brengen. Actie voor gehoorverlies: maak een gehoorinvestering is het thema van de World Hearing Day dit jaar.

Jaarlijks gaan er biljarden dollars om in de hoorsector. Dit zijn allemaal investeringen in onderzoek, preventie en behandeling van gehoorverlies. De moeite waard om hier even bij stil te staan. Wat doe jij om gehoorverlies te voorkomen? En Heb je een idee wat de gevolgen van gehoorverlies zijn? Voor jezelf en je omgeving?

Ondanks het feit dat gehoorverlies aangepakt en voorkomen kan worden, is er een groot tekort aan kennis. Daarom wordt de World Awareness Day jaarlijks georganiseerd door de European Association of Hearing Aid Professionals (AEA). Om deze kennis, over gehoorverlies en de maatregelen om het te voorkomen, te bevorderen. En natuurlijk om het bewustzijn te stimuleren.

Webinar op donderdagavond 2 maart
Op donderdagavond 2 maart 2017 organiseert de British Association of Hearing Aid Audiologists (BSHAA), van 19:00 tot 20:00uur, een Webinar voor de World Hearing Day. Het onderwerp is ‘World Hearing Day – Cost, Cost-Effectiveness and Public Hearing Health Approach’.
De spreker is dr. Shelly Chad, Technical Officer, Preventie van doofheid en gehoorverlies, World Health Organization.
Dit webinar is gratis bij te wonen voor alle professionals en leden van het publiek! Je kunt je aanmelden op deze site: www.bshaa.com/events


Reacties

Er zijn nog geen reacties Reageer

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Gerelateerde artikelen

Doof.nl maakt gebruik van cookies.

Doof.nl gebruikt vier soorten cookies.

Lees meer

Deze cookies zorgen ervoor dat de website goed werkt.

Lees meer

Wij gebruiken programma's die het gedrag van bezoekers op onze website volgen, zoals Google Analytics.

Lees meer

Op onze websites staan YouTube-filmpjes. Wanneer je deze wilt afspelen, dan moet je de cookies accepteren. YouTube slaat dan cookies op op jouw computer. Daarnaast hebben we een cookie van Facebook, Twitter en Instagram op onze website staan. Dat betekent dat deze sociale media je op onze website kunnen volgen. Op onze website vind je advertenties. Google kan bekijken welke advertenties jij ziet.