Drie nieuwe ambassadeurs voor Hear the World

12-04-2012 algemeen

Jong, hip en fotogeniek: Hear the World is zeer trots op de drie nieuwe ambassadeurs Georgia Jagger, Léa Seydoux en Mini Anden. Vanaf nu zullen deze drie rijzende sterren zich ook gaan bezighouden met het wereldwijde initiatief om meer mensen bewust te maken van het belang van een goed gehoor en de consequenties van gehoorschade.

Georgia Jagger de jongste Hear the World ambassadeur. Het 20-jarige model liep verschillende modeshows van bekende modeontwerpers, zoals Karl Lagerfeld. Het steunen van het Hear the World initiatief is iets dat in haar familie zit. Haar ouders, `Rolling Stone` Mick Jagger en model Jerry Hall poseerden al eerder voor de camera van Bryan Adams.

De 26-jarige Franse actrice Léa Seydoux heeft ook al een opmerkelijke carrière achter de rug. Ze werd al twee keer genomineerd voor een Franse César-award in de categorie `Beste aankomende actrice`. Daarnaast speelde in grote films als Inglorious Basterds van Quentin Tarantino en Midnight in Paris van Woody Allen.

Het Zweedse supermodel Mini Anden staat sinds haar 16e al op grote internationale modebladen. In haar geboorteland is ze bekend als het gezicht van `Scandinavia`s Next Top Model`. Naast haar succes als model en presentatrice, speelde ze ook in verschillende internationale film- en tv-producties. Ze is bijvoorbeeld te zien in Ocean`s Twelve, Prime en Chuck.

Als nieuwe Hear the World ambassadeurs willen deze drie jonge vrouwen de aandacht vestigen op het onderwerp horen en gehoorverlies. De nieuwe ambassadeurs sluiten zich aan bij de al bestaande groep van meer dan 50 beroemdheden, waaronder Julianne Moore, Sting, Maggie Gyllenhaal en Jude Law. Alle ambassadeurs zijn gefotografeerd door muzikant en fotograaf Bryan Adams, in de kenmerkende pose van bewust luisteren namelijk met de hand achter het oor. Ook Nederlandse sterren als Jörgen RaymannErnst Daniël Smid en Simone Kleinsma steunen dit initiatief.

Hear the World, een wereldwijd initiatief van hoortoestellenfabrikant Phonak, heeft als doel meer mensen bewust te maken van het belang van een goed gehoor. Dit initiatief vraagt aandacht voor de sociale en emotionele aspecten die het gevolg zijn van een verminderd gehoor. Meer dan 16% van de wereldbevolking krijgt te maken met gehoorverlies, daarom is informatie over preventie en oplossingen van groot belang.

Bezoek voor meer informatie www.hear-the-world.com/nl.
Word fan van het initiatief op Facebook of volg het inititatief op Twitter.


Reacties

Er zijn nog geen reacties Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Gerelateerde artikelen