Drie nieuwe ambassadeurs voor Hear the World

12-04-2012 algemeen

Jong, hip en fotogeniek: Hear the World is zeer trots op de drie nieuwe ambassadeurs Georgia Jagger, Léa Seydoux en Mini Anden. Vanaf nu zullen deze drie rijzende sterren zich ook gaan bezighouden met het wereldwijde initiatief om meer mensen bewust te maken van het belang van een goed gehoor en de consequenties van gehoorschade.

Georgia Jagger de jongste Hear the World ambassadeur. Het 20-jarige model liep verschillende modeshows van bekende modeontwerpers, zoals Karl Lagerfeld. Het steunen van het Hear the World initiatief is iets dat in haar familie zit. Haar ouders, `Rolling Stone` Mick Jagger en model Jerry Hall poseerden al eerder voor de camera van Bryan Adams.

De 26-jarige Franse actrice Léa Seydoux heeft ook al een opmerkelijke carrière achter de rug. Ze werd al twee keer genomineerd voor een Franse César-award in de categorie `Beste aankomende actrice`. Daarnaast speelde in grote films als Inglorious Basterds van Quentin Tarantino en Midnight in Paris van Woody Allen.

Het Zweedse supermodel Mini Anden staat sinds haar 16e al op grote internationale modebladen. In haar geboorteland is ze bekend als het gezicht van `Scandinavia`s Next Top Model`. Naast haar succes als model en presentatrice, speelde ze ook in verschillende internationale film- en tv-producties. Ze is bijvoorbeeld te zien in Ocean`s Twelve, Prime en Chuck.

Als nieuwe Hear the World ambassadeurs willen deze drie jonge vrouwen de aandacht vestigen op het onderwerp horen en gehoorverlies. De nieuwe ambassadeurs sluiten zich aan bij de al bestaande groep van meer dan 50 beroemdheden, waaronder Julianne Moore, Sting, Maggie Gyllenhaal en Jude Law. Alle ambassadeurs zijn gefotografeerd door muzikant en fotograaf Bryan Adams, in de kenmerkende pose van bewust luisteren namelijk met de hand achter het oor. Ook Nederlandse sterren als Jörgen RaymannErnst Daniël Smid en Simone Kleinsma steunen dit initiatief.

Hear the World, een wereldwijd initiatief van hoortoestellenfabrikant Phonak, heeft als doel meer mensen bewust te maken van het belang van een goed gehoor. Dit initiatief vraagt aandacht voor de sociale en emotionele aspecten die het gevolg zijn van een verminderd gehoor. Meer dan 16% van de wereldbevolking krijgt te maken met gehoorverlies, daarom is informatie over preventie en oplossingen van groot belang.

Bezoek voor meer informatie www.hear-the-world.com/nl.
Word fan van het initiatief op Facebook of volg het inititatief op Twitter.


Reacties

Er zijn nog geen reacties Reageer

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Gerelateerde artikelen

Doof.nl maakt gebruik van cookies.

We gebruiken noodzakelijke cookies om onze website goed te laten werken.

Met jouw toestemming plaatsen wij statistische cookies die worden gebruikt om de website te testen en te verbeteren. De gegevens die we verzamelen zijn altijd anoniem.

Als je marketingcookies accepteert, wordt bij het afspelen van video's die wij via YouTube op onze site plaatsen informatie over jouw gebruik van onze site gedeeld met YouTube, voor social media, adverteren en analyse.

Lees meer

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Lees meer

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Lees meer

Onze website maakt zelf geen gebruik van marketingcookies. Bij het afspelen van video's die wij via YouTube op onze site plaatsen, worden wel marketingcookies geinstalleerd. Je kunt deze marketingcookies uitzetten, maar dan kun je de video's mogelijk niet meer afspelen.