Grappig: Pepsi maakte in commercial gebruik van populaire `dovengrap`

07-02-2013 algemeen

Wat doe je als je doof bent en je weet niet meer precies waar een vriend van je woont? Colafabrikant Pepsi maakte in 2008 in een commercial gebruik van deze populaire grap uit de dovengemeenschap.

Het idee voor de commercial kwam van dove medewerkers van de werkgroep Enable. Enable is een onderdeel van het bedrijf PepsiCo dat als doel heeft mensen met bijzondere vaardigheden te betrekken bij het werk van de colafabrikant.


Reacties

Er zijn nog geen reacties Reageer

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Gerelateerde artikelen

Doof.nl maakt gebruik van cookies.

Doof.nl gebruikt vier soorten cookies.

Lees meer

Deze cookies zorgen ervoor dat de website goed werkt.

Lees meer

Wij gebruiken programma's die het gedrag van bezoekers op onze website volgen, zoals Google Analytics.

Lees meer

Op onze websites staan YouTube-filmpjes. Wanneer je deze wilt afspelen, dan moet je de cookies accepteren. YouTube slaat dan cookies op op jouw computer. Daarnaast hebben we een cookie van Facebook, Twitter en Instagram op onze website staan. Dat betekent dat deze sociale media je op onze website kunnen volgen. Op onze website vind je advertenties. Google kan bekijken welke advertenties jij ziet.