KPN voert wijzigingen door in de Teksttelefoon Bemiddeling

16-12-2010 algemeen

Op basis van ervaringen van gebruikers heeft KPN in de afgelopen dagen een aantal wijzigingen doorgevoerd in het vernieuwde systeem voor Teksttelefoon Bemiddelingen. Verder is er een herziene gebruikershandleiding beschikbaar.

De afgelopend dagen zijn de volgende wijzigingen doorgevoerd in het systeem:

  • De ondersteuning van Tekstontvangers is verbeterd. Klanten kunnen nu gewoon de cijfers op hun telefoontoestel gebruiken om een telefoonnummer in te voeren en hoeven geen sterretje (*) en hekje (#) meer te gebruiken. Omdat de tekstontvanger in tekst-modus staat zien gebruikers geen cijfers, maar letters op hun scherm. Dit is een technische beperking die helaas onoplosbaar is. Het display op de telefoon toont echter de ingevoerde cijfers.
  • Als de gebelde partij eerst opneemt, maar het gesprek beëindigt voor dat een medewerker in de lijn komt, wordt het gesprek gewoon naar de medewerker doorgezet. De medewerker zal na overleg met de beller opnieuw proberen te bellen.
  • De tijd die een tekstelefoongebruiker heeft om een inkomend gesprek te beantwoorden is verhoogd van 37 sec naar 1 minuut.

KPN verwacht dat hiermee het grootste deel van de problemen met de dienst zijn verholpen. De eerder gepubliceerde gebruikershandleiding is op deze punten bijgewerkt. De herziene handleiding kunt u hier downloaden.


Reacties

Er zijn nog geen reacties Reageer

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Gerelateerde artikelen

Doof.nl maakt gebruik van cookies.

We gebruiken noodzakelijke cookies om onze website goed te laten werken.

Met jouw toestemming plaatsen wij statistische cookies die worden gebruikt om de website te testen en te verbeteren. De gegevens die we verzamelen zijn altijd anoniem.

Als je marketingcookies accepteert, wordt bij het afspelen van video's die wij via YouTube op onze site plaatsen informatie over jouw gebruik van onze site gedeeld met YouTube, voor social media, adverteren en analyse.

Lees meer

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Lees meer

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Lees meer

Onze website maakt zelf geen gebruik van marketingcookies. Bij het afspelen van video's die wij via YouTube op onze site plaatsen, worden wel marketingcookies geinstalleerd. Je kunt deze marketingcookies uitzetten, maar dan kun je de video's mogelijk niet meer afspelen.