Onbegrijpelijke taal

08-12-2005 algemeen

Voor sommige mensen slaan ambtenaren toch al onbegrijpelijke taal uit, maar voor doven en slechthorenden is het helemaal onmogelijk om er wat van te begrijpen. Daarom moeten gemeenteambtenaren gebarentaal leren.

Tenminste als het aan het Dovenschap ligt. De landelijke belangenvereniging wil zo de drempel voor doven en slechthorenden wegnemen.

Bekijk de uitzending van RTL4 Editie NL


Reacties

Er zijn nog geen reacties Reageer

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Gerelateerde artikelen

Doof.nl maakt gebruik van cookies.

Doof.nl gebruikt vier soorten cookies.

Lees meer

Deze cookies zorgen ervoor dat de website goed werkt.

Lees meer

Wij gebruiken programma's die het gedrag van bezoekers op onze website volgen, zoals Google Analytics.

Lees meer

Op onze websites staan YouTube-filmpjes. Wanneer je deze wilt afspelen, dan moet je de cookies accepteren. YouTube slaat dan cookies op op jouw computer. Daarnaast hebben we een cookie van Facebook, Twitter en Instagram op onze website staan. Dat betekent dat deze sociale media je op onze website kunnen volgen. Op onze website vind je advertenties. Google kan bekijken welke advertenties jij ziet.