Warme douche voor ABC Hoortechniek

19-02-2014 algemeen

De techniek ontwikkelt zich in een snel tempo. Met als gevolg dat ook gehoorapparatuur verouderd en zelfs onderdelen niet meer leverbaar zijn. Dit overkwam meneer Bot.

In Tros Radar geeft meneer Bot een warme douche aan ABC Hoortechniek. Meneer Bot is al zijn hele leven slechthorend. Het hoortoestel dat hij heeft, is het enige apparaat dat bij hem werkt. Wanneer hij een nieuw toestel nodig heeft, blijkt dit echter niet langer verkrijgbaar. Op aanraden van een vriend neemt hij contact op met ABC Hoortechniek. In dit item is te zien waarom ABC Hoortechniek een warme douche verdient.

Het filmpje is niet voorzien van ondertiteling. Hieronder kunt u wel de transcriptie lezen:

Antoinette Hertsenberg: 'En dan nu tijd voor de douche. Is hij deze week warm of koud? Kraanmachinist Pim Bot uit Bruinisse reikt hem uit.'

Pim Bot: 'Ik heb een gehoorbeperking ik heb een Beengehoor. Dit is mijn enigste gehoorapparaat die ik in mijn oren kan hebben. En ik heb nu de problemen nu met dit deze Beengehoor dat deze draadjes niet meer aan te komen zijn bij leveranciers en bij Hans Anders bij mij in de buurt. En ik kreeg een tip van kennissen dat ik naar bij ABC, hier in Schiedam, bij het Gehoortechniek kon gaan proberen. Ik ben daar naartoe gegaan en "Ja", zegt meneer van Waas, "ik kan makkelijk aan honderd van die draadjes komen, maar het toestel wat je daar hebt, dat is al een heel verouderde versie. Ik zal eens kijken of ik voor jou een nieuwe kan verzorgen of kan versieren." Dus hij heeft Phillips aangeschreven en Philips die had het er nog eentje onderin een laatje, had er nog eentje liggen.'

Pim Bot: 'Omdat meneer van Waas van ABC Hoortechniek Schiedam deze ouderwetse apparatuur nog voor mij heeft kunnen versieren en helemaal gratis aan mij heeft gegeven krijgt hij van mij een warme douche!'

[APPLAUS]

Antoinette Hertsenberg: 'Gefeliciteerd Joop Waas van ABC Hoortechniek uit Schiedam. En wilt u ook eens een warme of een koude douche uitreiken? Ga naar TROSradar.nl dan kunt u ook uw consumentenproblemen kwijt, u kunt ons de hele week volgen via nieuwsbrieven, Facebook en Twitter. En op tv zijn we er volgende week maandag weer. U kunt op ons rekenen.'

[LEADER] Samen thuis samen TROS

Verschrikkelijk slechte service meegemaakt? Of een keer onverwacht in de watten gelegd door een bedrijf? Laat het Radar weten. Geef hier een bedrijf op voor een Warme of Koude Douche en lees inzendingen van anderen.


Reacties

Er zijn nog geen reacties Reageer

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Gerelateerde artikelen

Doof.nl maakt gebruik van cookies.

Doof.nl gebruikt vier soorten cookies.

Lees meer

Deze cookies zorgen ervoor dat de website goed werkt.

Lees meer

Op onze website staan YouTube-filmpjes. Wanneer je deze wilt afspelen, dan moet je de cookies accepteren. YouTube slaat dan cookies op op jouw computer.